Lahden Vihreiden valtuustoryhmä järjestäytyi 17.6. pidetyssä järjestäytymiskokouksessa. Valtuustoryhmän puheenjohtajaksi valittiin kaupunginvaltuutettu Riina Puusaari, joka toimi puheenjohtajana myös edellisen valtuustokauden lopussa. Varapuheenjohtajaksi valittiin kaupunginvaltuutettu Jouni Kaikkonen ja sihteeriksi Lahden Vihreiden varapuheenjohtaja Aleksi Mäntylä.

Lahden Vihreiden valtuustoryhmä muodostuu valtuustoon 2021 kuntavaaleissa valituiksi tulleista kaupunginvaltuutetuista, varavaltuutetuista sekä Lahden Vihreiden puheenjohtajistosta. Lahden Vihreiden valtuustoryhmän jäsenet ovat: Riina Puusaari, Jouni Kaikkonen, Juha Tapiola, Minerva Kastehelmi, Eveliina Aaltonen, Vilma Salminen, Jani Uhrman, Aija-Riitta Saastamoinen, Pauliina Palo, Tiina Jokinen ja Aleksi Mäntylä.

Järjestäytymiskokouksessa hyväksyttiin myös valtuustoryhmän säännöt ja valittiin neuvottelijat luottamuspaikkaneuvotteluihin.