Lahden Vihreän valtuustoryhmän puheenjohtaja vaihtuu. Uutena puheenjohtajan vuoden vaihteessa aloittaa valtuutettu Salla Palmi-Felin. Varapuheenjohtajaksi valittiin kaupunginhallituksen 2. varapuheenjohtaja ja valtuustoryhmän nykyinen puheenjohtaja Aleksi Mäntylä.

– Jo vaalien jälkeen sovimme omasta aloitteestani, että toimin valtuustoryhmämme puheenjohtajana ainoastaan vuoden loppuun. Vihreässä valtuustoryhmässä oli vahva näkemys, että kaupunginhallituksen puheenjohtajuus ja valtuustoryhmän puheenjohtajuus on hyvä jakaa kahdelle eri henkilölle, kommentoi Mäntylä puheenjohtajavaihdosta.

Lahden Vihreän valtuustoryhmän muut jäsenet ovat valtuutetut Eveliina Aaltonen, Tiina Jokinen, Jouni Kaikkonen, Nelli Nevala ja Riina Puusaari sekä varavaltuutetut Aija-Riitta Saastamoinen, Jani Uhrman, Teemu Häyrinen, Olavi Kopo, Panu Heinonen, Minttu Laurila ja Onerva Vartiainen. Valtuustoryhmän tiedottajana toimii Nelli Nevala ja sihteerinä Sami Metsäranta.