Vihreät valmistavat herkullisia särkiburgereita vaalitempauksessaan Lahden matkustajasatamassa, kahvila Karirannan edustalla, lauantaina 18.3.2017 klo 11.00-15.00.
Särkiburgereiden lisäksi buffétista saa pannukahvia ja mustikkamehua. Tapahtumassa haluamme kohdentaa lahtelaisten huomion järvemme virkistyskäyttömahdollisuuksiin, sekä jatkaa työtämme Vesijärven paremman ekologisen tilan turvaamiseksi. Me kannustamme suomalaisia ottamaan hoitokalastetun särkikalan osaksi ruokavaliota, sillä niitä syömällä tulemme tehneeksi herkullisen ja terveellisen aterian lisäksi todellisen ympäristöteon. Kannustamme kuntalaisten osallistuvan tapahtumaan Vesijärvellä ulkoillen, ja saapuvan paikalle esimerkiksi kaunista jäätietä pitkin. Satama-ankkurin viereinen luistelukenttä on tapahtuman käytössä luistelijoille.

Lahden Vihreillä on huhtikuun kuntavaaleissa kaikkien aikojen ehdokasennätys (52 ehdokasta). Ehdokkaitamme tavattavissa sataman tapahtumassa. Tapahtuma on kaikille avoin, lämpimästi tervetuloa!