2. Järvikalapäivä pidettiin Mukkulan ostoskeskuksessa. Tapahtuman toteutus noudatti samaa tapaa ensimmäisen kalapäivän kanssa.

kalapäiväkuva

Yleisöä riitti hyvin, vaikkakin päivä oli aika tuulinen ja hieman viileä. Tarjoilua, sekä sanomaamme kehuttiin erinomaiseksi – kalamassa meni viimeistä lusikallista myöten.

Uskomme että saimme esimerkkimme voimalla osoitettua kuntalaisille, että järveemme ja sen asukkaisiin kannattaa panostaa resursseja jatkossakin. Jokainen Vesijärvestä poistettu – vajaakäytetty – kala on hyväksi järven tilaan, säästäen samalla pyytäjän rahapussia ruokakustannusten osalta, ja tarjoaa herkullisen ja erikoisen vaihtoehdon ruokailuun. Tee hyvä teko ja syö enemmän järvemme vajaakäytettyjä kalalajeja!

Tapahtumassa järjestettiin kalantunnistuskilpailu, jossa palkinnoiksi oikein vastanneiden kesken arvoimme kalastusvälineitä. Onnetar suosi Lahdesta S.Rantalaista ja Mari Dahlia. Lahden Vihreät onnittelee voittajia, ja toivottaa kireitä siimoja tulevalle kesälle!